דיוור בווטסאפ, למה זה יותר אפקטיבי מדיוור בSMS או במיילים? כולנו כבר יודעים ששיווק באימייל כבר יצא מהאופנה, ובינינו, סמסים – מי קורא אותם בכלל בימינו? מה שמשנה את כללי המשחק זה שיווק בווטסאפ באמצעות מערכות ייעודיות לכך – המשיכו לקרוא >>
השיווקי האולטימטיבי שלכם בוואטסאפ
אם חשבתם שוואטסאפ פופולארית בעיקר כאן בארץ, תחשבו שוב כי עד היום האפליקציה הזאת צברה יותר מ-2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, מה שכנראה הופך אותה לאחת מפלטפורמות התקשורת הפופולריות ביותר בעולם. זו הסיבה לכך שזה לא ממש פלא שעסקים רבים רואים בה הזדמנות מצוינת להתחבר ללקוחותיהם ולשווק את מוצריהם ושירותיהם. מבחינת היתרונות של שיווק בוואטסאפ, נציין כי הפלטפורמה הזאת מאפשרת לכם ליצור קשר ישיר עם קהלי היעד, שזה יתרון מהותי בשיווק. באמצעות תקשורת של אחד על אחד, אפשר לבנות מערכות יחסים חזקות ולספק ללקוחות שירות לא פחות ממעולה.
3 יתרונות נוספים של דיוור בוואטסאפ
עדיין לא בטוחים אם וואטסאפ היא הפלטפורמה השיווקית עבורכם? ובכן, לאחר שהרחבנו לגבי תקשורת של 1 על 1 באמצעות וואטסאפ, בואו נעבור על 3 יתרונות נוספים של דיוור בוואטסאפ:
- שיעורי פתיחה גבוהים: הודעות וואטסאפ זוכות לשיעורי פתיחה גבוהים בהרבה מאשר דוא"ל, כאשר המשמעות היא שיותר מהלקוחות יראו את המסרים השיווקיים שלכם.
- מעורבות גבוהה: לקוחות נוטים להיות פעילים יותר בוואטסאפ מאשר בפלטפורמות אחרות. זה נותן לך הזדמנות להגביר את המעורבות ולעודד אינטראקציה.
- ניטור ומדידת תוצאות: ניתן בקלות למדוד את התוצאות של קמפיינים שיווקיים בוואטסאפ, כך שתוכלו לראות מה עובד ומה פחות.
מהן הדרכים השונות לשווק בוואטסאפ?
החל מפעולות כמו רשימות תפוצה, דרך הקמת קהילות ועוד, ישנן כל מיני דרכים להצליח עם שיווק בוואטסאפ. בואו נעבור על כמה מהטקטיקות השונות וגם נצרף הסבר קצרצר על כל טכניקת שיווק וואטסאפ:
טקטיקת שיווק בוואטסאפ | הסבר נוסף |
רשימות תפוצה | ניתן ליצור רשימות תפוצה של לקוחות ולהפיץ להם הודעות שיווקיות. |
קבוצות | ניתן ליצור קבוצות של לקוחות סביב נושאים או תחומי עניין ספציפיים. |
סטטוסים | ניתן להשתמש בסטטוסים כדי לשתף עדכונים קצרים עם הלקוחות שלך. |
קטלוגים עסקיים | ניתן ליצור קטלוג עסקי כדי להציג את המוצרים והשירותים שלכם |
בוטים | ניתן להשתמש בבוטים כדי לספק שירות לקוחות או לענות על שאלות נפוצות. |
מה חשוב לזכור כשמשווקים בוואטסאפ?
יש כמה וכמה כללי אצבע שונים, שאם אתם לא זוכרים אותם במהלך שיווק בוואטסאפ, אתם עלולים להזיק למאמצי השיווק שלכם, או אפילו חמור מכך, להגיע למצבים של הסתבכות (גם מבחינה חוקית). לכן, השתדלו להקפיד תמיד על קבלת אישור, כלומר לוודא שהלקוחות שלכם נתנו לכם אישור לשלוח להם הודעות שיווקיות. כמו כן, חשוב מאוד תמיד להקפיד על התוכן שלכם, אבל לא פחות חשוב – להקפיד על תדירות השיווק. במילים אחרות, אל תשלחו יותר מדי הודעות, אחרת תסתכנו בכך שהלקוחות יתעלמו מהן או יחסמו אתכם.
כמה מילים על מדידת שיווק בוואטסאפ
נכון להיום, קיימים כלי שיווק רבים שיכולים לעזור לכם לנהל קמפיינים שיווקיים בוואטסאפ בצורה יעילה יותר. לדוגמה, מערכת ALPHA Whats אשר מאפשרת ליצור ולנהל רשימות תפוצה, ליצור הודעות שיווקיות, לעקוב אחר תוצאות שיווק בוואטסאפ ועוד. במילים אחרות, זהו בעצם כלי אשר מרכז בתוכו את כל אופציות השיווק והדיוור בוואטסאפ, והוא כאן כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר ולעסק שלכם לפרוח. עם מערכת ALPHA Whats מתרחש קסם שיווקי לכל דבר, כאשר בחלק מהמקרים, כאשר עושים את הדברים בצורה נכונה, ניתן להגיע לשיעור קריאה עצום של 98% בקמפיינים שלכם. זאת, בעזרת כמה יתרונות עיקריים:
- Flow Maker: המערכת מאפשרת ליצור זרימת צ'אט אוטומטית עם יוצר זרימה קל לשימוש.
- אנליטיקה: המערכת מאפשרת לנתח נתונים של קמפיינים שיווקיים בוואטסאפ.
- בוטים: אלו מספקים תשובה אוטומטית ללקוחות, מה שעתיד לייעל תהליכי עבודה ולחסוך זמן.
כדאי לדעת, מערכת ALPHA Whats כוללת מאפיינים ופיצ'רים נוספים אשר יכולים לקחת את השיווק שלכם בוואטסאפ לדרגה הבאה שלו, והשורות כאן קצרות מלפרט את כל יתרונות המערכת – בררו פרטים כעת.